Wil je groeien met je webshop? 

Webshop software: hoe kies je het juiste e-commerce platform?

Webshop software: hoe kies je het juiste e-commerce platform?

Het succes van een webshop valt of staat met de keuze voor de juiste software. De vraag is uiteraard wat de juiste webshop software voor je is. Dit kan per situatie verschillen. Het is van essentieel belang om je hierin goed te verdiepen. Het is namelijk een keuze die...

E-commerce management in de tijd van megamarketplaces

E-commerce management in de tijd van megamarketplaces

De opkomst van e-commerce heeft zowel het nationale als internationale winkellandschap flink veranderd. Waar shoppen via het internet in de begindagen nog spannend was en het aanbod gelimiteerd was tot een beperkt aantal producten, kun je tegenwoordig bijna elk...

Hoe kun je succes behalen met je webshop in de huidige markt?

Hoe kun je succes behalen met je webshop in de huidige markt?

Het digitale winkelaanbod neemt nog steeds toe. Er komen meer en meer webshops, zowel algemene als meer gespecialiseerde. De klant hoeft dus amper nog de deur uit om zijn aankopen te doen. De groei van het online-winkelaanbod betekent dat je ook als beheerder van een...

Vijf tips om de categoriepagina’s van je webshop te verbeteren

Vijf tips om de categoriepagina’s van je webshop te verbeteren

Categoriepagina’s vormen een belangrijk onderdeel van je webshop. Ze fungeren in feite als de digitale wegwijzers voor bezoekers. Daarnaast kunnen goede categoriepagina’s ook de ranking van een webshop op Google een flinke boost geven. Maar hoe richt je...

Internationale webshop starten: wat heb ik nodig?

Internationale webshop starten: wat heb ik nodig?

Hoewel Nederland in principe miljoenen potentiële klanten telt, kan het als webshopeigenaar ook interessant zijn om eens over de grens te kijken. Het internet is immers niet gebonden aan landsgrenzen en dus een prima medium voor e-commerce. Waar moet je zoal aan...

Hoe zet je e-mailmarketing in voor je webshop?

Hoe zet je e-mailmarketing in voor je webshop?

Het is vaak een onderschat promotiemiddel om je webshop en productaanbod onder de aandacht te brengen: e-mailmarketing. Toch is e-commerce, mits goed en strategisch slim ingezet, een prima marketingtool om klanten gericht te benaderen en tot het doen van aankopen aan...

Conversie van je webshop optimaliseren: zo doe je dat!

Conversie van je webshop optimaliseren: zo doe je dat!

Als eigenaar van een webshop streef je natuurlijk naar hoge conversiecijfers. Die zijn immers bepalend voor je verkoopcijfers en uiteindelijke omzet. Maar het optimaliseren en meten van conversieratio’s gebeurt vaak nog op gevoel. Dat is zonde, want er zijn genoeg...

Laten we beginnen

Wil je groeien met je webshop? Laten we kennis maken.